Немає мобільного зв’язку: як комунікувати між абонентами та викликати екстрені служби
Дата: 22.03.2022 14:59
Кількість переглядів: 304
За відсутності мобільних мереж, задля здійснення екстрених викликів та зв’язку між абонентами є декілька альтернативних варіантів:
- Основною альтернативою мобільному зв’язку є засоби стаціонарного дротового зв’язку (стаціонарні телефони);
- Для виклику швидкої допомоги слід набирати номер 103;
- Якщо є доступ до інтернету, то можна підтримувати зв’язок за допомогою месенджерів Viber, WhatsApp, Telegram тощо;
- У разі необхідності з медиками можна зв’язатися за допомогою чатботу на сайті МОЗ https://t.me/s/mozofficial;
- Використання мобільних телефонів як засобів радіозв’язку за прикладом рації. Для цього на смартфон необхідно встановити спеціальні месенджери, наприклад: Voxer Walkie Talkie, Walkie Talkie, Two Way: Walkie Talkie;
- За відсутності зв’язку та доступу до інтернету рекомендовано за можливості переміститися до будівель, які обладнано телефонним та/або радіозв’язком. Наприклад, до адміністративних будівель: органів місцевого самоврядування, відділень пошти, пожежно-рятувальних частин, відділів поліції тощо;
- На випадок, якщо в кризовій ситуації не буде жодних технічних засобів зв’язку, потрібно попередньо домовитися про місце та час зустрічі;
- Якщо ви плануєте евакуацію в якесь конкретне місце - визначте точку та час збору й домовтеся про час, скільки будете чекати;
- Маленьким дітям варто покласти в кишеню або вшити в одяг записку із повним ім’ям дитини, її батьків чи інших контактних осіб, адресу та телефони.
Джерело: